Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så här ser golvet ut idag. Någon verkar ha försökt laga för att det varit bom i golvet? Många plattor sitter löst, andra inte. Under fixet tror jag det är en kaka (cement/bruk/??) med elvärme i (5 cm tjock?) och under det är betongbjälklaget till garaget under
Vill ha klinker på en tredjedel, bokplank på resten.
Ta bort kakan med elvärme, och gjuta upp några cm igen? Är inte intresserad av golvvärme nder trägolvet, ev komfortvärme (24V?) under klinkerdelen.
Eller går det att ta bort fix och lite till och sen på med flytspackel?