Som rubriken lyder.
Är på väg att köpa en bostadsrätt utan ordentlig golvbrun. Nu ligger det en massa rör bakom en vägg som hänger lite utanför den ordinarie väggen, med en spalt vid tak och golv.
Fundrar på om man kan ta bort den väggen och höja golvet och montera lågt byggande golvbrunn och golvvärme.
Man får inte borra i golvet alls då det är skyddsrum under.
Hur mycket kan man då höja golvet i ett badrum med standardtakhöjd utan att det ser helt tokigt ut.
Det kommer ju bli som ett insteg också.
Någon som har åsikter om det?
Einar