Har fått mina garageportar med utförlig monteringsanvisning nu. Däremot följde ingen anvisning med den tillhörande sidodörren/förrådsdörren. Jag tänker, precis som med garageportarna, montera denna på insidan av väggen (betong). Karmen har längsgående spår på utsidorna. Till dessa verkar det som man skall montera fästblecken som följer med. Problemet är att dessa inte är vinklade och då går de ju inte att skruva på insidan av väggen. Det kan väl inte vara meningen att man skall bocka dessa bleck?

Någon som, för det första, förstår min beskrivning och för det andra har en bra lösning?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.