Köpt en ny fläkt. Tagit bort den gamla, den nya passar i mått. Men hur använder jag och fäster Silverline fläkten. Knepiga fästen, ett på var sida som jag inte förstår mig på.
Tacksam för råd.
Mvh
Annika
 
Hur ser det ut?
 
BirgitS
Om en produkt levereras utan eller med en bristfällig manual så är det orsak nog för att kunna reklamera produkten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.