Fråga 1: Hur är ett sådant här vattenlås konstruerat = har den möjligen a) två kammare och b) rinner det i så fall in till kammaren med den övre renspluggen och ut från kammaren med den undre? Eller är det tvärt om?
Fråga 2: Givet att jag får väck även den undre renspluggen (den övre har jag lyckat lossa) - hur och med vilka verktyg ska jag ge mig på den förväntade gegga som byggts upp där inne under snart 60 år?
Instruktion steg för steg från kunnig forummedlem mottages tacksamt!
Fråga 2: Givet att jag får väck även den undre renspluggen (den övre har jag lyckat lossa) - hur och med vilka verktyg ska jag ge mig på den förväntade gegga som byggts upp där inne under snart 60 år?
Instruktion steg för steg från kunnig forummedlem mottages tacksamt!
Redigerat:
Har har du instruktionen för pungvattenlås https://viivilla.se/bad/sa-rensar-du-ditt-avlopp/N Numbe skrev:Fråga 1: Hur är ett sådant här vattenlås konstruerat = har den möjligen a) två kammare och b) rinner det i så fall in till kammaren med den övre renspluggen och ut från kammaren med den undre? Eller är det tvärt om?
Instruktion steg för steg från kunnig forummedlem mottages tacksamt!![]()
Klicka här för att svara