Jag har byggt ett block väggen där garageporten var. Vad borde jag göra nu! Jag tänkte att isolera utsidan och sedan spackla väggen. Jag har sett olika metoder. De flesta använder frigolit på sina väggar med putsnät placeras över och sedan de spackla! (vad de använder för att hålla frigolit mot walll och hur de sätter håller på frigolit?) I XLBygg jag såg att de använda eller sälja en Therm mineralull! Jag tror att jag bara letar efter någon riktning med vad jag ska göra.
tack