Hej! Det här fönstret har stått öppet hela sommaren och nu när jag skulle stänga det så går det inte stänga eftersom det har ”glidit” ner.
Jag har noll erfarenhet av fönster, hur går jag tillväga för att trycka upp fönstret igen? Det har liksom tryckts ner och hamnat utanför sin ram.