Jag sitter och funderar på hur mycket kök man egentligen behöver... Är väldigt sugen på ett hus där man inte kan ändra i planlösningen. Allt måste få plats på 4 meter. Då är kyl, frys och skafferi längs en annan vägg och alltså inte inräknade. Först tänkte jag att det är lite, men när jag mätte vårt befintliga kök vad det bara 4:30 och då har vi inget skafferi. Så det borde inte vara några problem.
Min fråga är hur mycket bänkyta ni har, inräknat spis och diskho? Tala gärna om ifall det finns skafferi också eftersom det ju gör stor skillnad på hur mycket som måste gå in i skåpen!