Hur lång tid efter att ni har fått huset har ni flyttat in.
 
Vårt hus Eksjöhus kvadraten (oinredd våning) monterades torsdag V42 och vi flyttar in slutet V50!
Det har gått fantastiskt bra och snickarna har gjort ett kanonjobb, vi är jättenöjda!

;D
 
Hej!
5 veckor efter att huset kom flyttade vi in!
Kunde ha flyttat in redan efter 4 veckor men av praktiska skäl (städning och dyl.) väntade vi 1 vecka till.

8)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.