Vårt hus Eksjöhus kvadraten (oinredd våning) monterades torsdag V42 och vi flyttar in slutet V50!
Det har gått fantastiskt bra och snickarna har gjort ett kanonjobb, vi är jättenöjda!
Hej!
5 veckor efter att huset kom flyttade vi in!
Kunde ha flyttat in redan efter 4 veckor men av praktiska skäl (städning och dyl.) väntade vi 1 vecka till.
8)
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.