S Skogssus #1 Medlem · 21 inlägg 12 mar 2025 17:21 Skogssus Medlem 21 inlägg 12 mar 2025 17:21 #1 Vilken är den smartaste metoden för att fylla igen hål i tegelvägg efter spårning för kabel? Bara bruk eller fogmassa/skum först? Ytskiktet i hela rummet ska sedan bredspacklas och målas. 20250312_171721.jpg #hål #laga #tegelvägg
Vilken är den smartaste metoden för att fylla igen hål i tegelvägg efter spårning för kabel? Bara bruk eller fogmassa/skum först? Ytskiktet i hela rummet ska sedan bredspacklas och målas.
J jonaserik #2 Medlem · 25 749 inlägg 12 mar 2025 18:12 jonaserik Medlem 25 749 inlägg 12 mar 2025 18:12 #2 Använd vanligt bruk och bottna med, rör kan fästa in mot botten med att slå 2 spikar i kors på några ställen. så det hänger kvar.
Använd vanligt bruk och bottna med, rör kan fästa in mot botten med att slå 2 spikar i kors på några ställen. så det hänger kvar.
S Skogssus #3 Medlem · 21 inlägg 12 mar 2025 18:39 Skogssus Medlem 21 inlägg 12 mar 2025 18:39 #3 J jonaserik skrev: Använd vanligt bruk och bottna med, rör kan fästa in mot botten med att slå 2 spikar i kors på några ställen. så det hänger kvar. Tack!
J jonaserik skrev: Använd vanligt bruk och bottna med, rör kan fästa in mot botten med att slå 2 spikar i kors på några ställen. så det hänger kvar. Tack!