Vilken är den smartaste metoden för att fylla igen hål i tegelvägg efter spårning för kabel? Bara bruk eller fogmassa/skum först? Ytskiktet i hela rummet ska sedan bredspacklas och målas.
 
Använd vanligt bruk och bottna med, rör kan fästa in mot botten med att slå 2 spikar i kors på några ställen. så det hänger kvar.
 
  • Gilla
Skogssus
  • Laddar…
J jonaserik skrev:
Använd vanligt bruk och bottna med, rör kan fästa in mot botten med att slå 2 spikar i kors på några ställen. så det hänger kvar.
Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.