babianarmar skrev:
Jag har bygga hus appen och har en samsung galaxy s2
Det funkar för mig från en samsung galaxy s2. Prova gärna att avinstallera och installera om appen för att se om det går bättre för dig då.

1394313623391.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Avinstallera och installera gjorde susen!
Tack Per

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag har testat att använda safari och firefox. Ingen av dem har fliken Från din dator. Vad gör jag? Använder Mac f ö.

Det låter som du surfar på mobilen. Om det stämmer kan du klicka på "Skriv svar"-knappen och sedan på "kameraikonen" strax ovanför svarsformuläret.

Ne, datorn.

M
Testar ladda upp en bild från min smartphone.

DSIM_20140503_003.jpg
Skapa konto

funka bra...

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Sparris skrev:
Ne, datorn.
Aha, först klickar du på knappen "Infoga bild". Knappen ligger i ovankant av snabbsvarsformuläret.

Sedan klickar du på "Välj fil"-knappen i popuprutan som dyker upp. Ibland växlar system felaktigt över på "flik nr 2" som heter "Från internet". Då måste du först klicka på fliken "Från din dator" i popuprutan innan du kan trycka på Välj fil.

Så här ser det ut:
Skärmavbild 2014-05-06 kl. 09.25.15.png
Skapa konto

Om du inte får upp någon popupruta så kan det bero på att du har javascript inaktiverat.

MaxPax skrev:
Testar ladda upp en bild från min smartphone.

[bild]

funka bra...
Jag misstänker att många inte hittar till kameraikonen i mobiltelefonen och därför inte vet hur man gör för att ladda upp en bild. Jag har föreslagit att vi ska visa upp kameraikonen ovanför snabbsvarsrutan men när jag sist föreslog det så sa programmerarna att det var för prestandakrävande.

DATORN!

Jag ska kolla javascript. Får inte upp fliken Från din dator som jag skrev. Förstår precis hur jag ska göra men det finns ingen väg att gå... Som sagt, ska kolla javascript, tack.

Javascript är redan aktiverat. Förstår inte. Men när jag testar här så går det...

Javascript är redan aktiverat. Förstår inte. Men när jag testar här så går det...

I inkorgen när jag ska svara på meddelanden då går det inte. Där finns inte fliken Från din dator med.

Sparris skrev:

I inkorgen när jag ska svara på meddelanden då går det inte. Där finns inte fliken Från din dator med.
Det går tyvärr inte bifoga filer från datorn i privata meddelanden.

Texten "Ifall du vill ladda upp en bild från din dator, klicka på Från din dator här ovan" är en generell översättning som inte bara syns här utan även i den vanliga bilduppladdning. Får helt enkelt ändra på den texten.

Texten är inte ändrad än....:rolleyes:
Vad är det som gör att man inte kan infoga bilder i meddelanden då?

Stefan N skrev:
Texten är inte ändrad än....:rolleyes:
Vad är det som gör att man inte kan infoga bilder i meddelanden då?
Upptäckte detta också, vore bra om det gick att fixa och/eller ändra texten.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.