553 läst ·
7 svar
553 läst
7 svar
Hur kan jag
Vi har en oisolerad sommarstuga på ca 25 kvm. Det finns inget vatten eller avlopp indraget. El finns.
Vi skulle vilja bygga en altan framför huset, men det är så mycket berg här så då skulle vi behöva spränga i berget, vilket är en dyr och omständig process för en liten altan. Skulle man kunna höja själva huset ca 1/2 meter? Och kan man göra detta själv eller behövs experthjälp? 🙏
ia i Karlstad
Vi skulle vilja bygga en altan framför huset, men det är så mycket berg här så då skulle vi behöva spränga i berget, vilket är en dyr och omständig process för en liten altan. Skulle man kunna höja själva huset ca 1/2 meter? Och kan man göra detta själv eller behövs experthjälp? 🙏
ia i Karlstad
Klicka här för att svara
