4 647 läst ·
10 svar
5k läst
10 svar
Hur kalibrerar jag lasern på Bosch GCM8S?
Jag har läst instruktionsboken så jag vet hur det ska fungera 
Tyvärr var infästningarna till skruvarna i min böjda så det fungerade inte som det skulle.
Löstes snabbt med tändare och böjning av plasten....
Fungerade sådär men behövde sågen just då och hade inte lust/möjlighet att reklamera den.
Nu är glaset ändå så igensatt så jag knappt ser laserstrålen så jag har slutat använda den.
Tyvärr var infästningarna till skruvarna i min böjda så det fungerade inte som det skulle.
Fungerade sådär men behövde sågen just då och hade inte lust/möjlighet att reklamera den.
Nu är glaset ändå så igensatt så jag knappt ser laserstrålen så jag har slutat använda den.
Produkter som diskuteras: "skruv infästning"
Skruv & infästning
Här hittar du vårt sortiment av infästning. Skruv, spik, plugg och byggbeslag för ditt nästa projekt!
Läs mer
Låter mer som du beskriver PCM8Blindnit skrev:Jag har läst instruktionsboken så jag vet hur det ska fungera
Bosch hemsida har alla manualer för nedladdningSuhagg skrev:
http://www.bosch-pt.com/boptmanuals/se/sv/?mode=cms&division=pt
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden