Den är idag ca 3mm fel.
Hur justerar jag den?

Kanske lättast att ta fram manualen om du har den kvar där finns bra beskrivning.

Lossar på höljet och skruvar på justerskruvarna och hoppas på att dom fungerar bättre än mina gör....

Det är inte helt trivialt men går mycket bra om man följer instruktionsboken som BTO skriver.
Kanske även är en hint till Blindnit.;)

Jag har läst instruktionsboken så jag vet hur det ska fungera ;)
Tyvärr var infästningarna till skruvarna i min böjda så det fungerade inte som det skulle.
Löstes snabbt med tändare och böjning av plasten....
Fungerade sådär men behövde sågen just då och hade inte lust/möjlighet att reklamera den.
Nu är glaset ändå så igensatt så jag knappt ser laserstrålen så jag har slutat använda den.

Blindnit skrev:
Jag har läst instruktionsboken så jag vet hur det ska fungera ;)
Tyvärr var infästningarna till skruvarna i min böjda så det fungerade inte som det skulle.
Löstes snabbt med tändare och böjning av plasten....
Fungerade sådär men behövde sågen just då och hade inte lust/möjlighet att reklamera den.
Nu är glaset ändå så igensatt så jag knappt ser laserstrålen så jag har slutat använda den.
Låter mer som du beskriver PCM8

Ähum....jo...

Blindnit skrev:
Ähum....jo...
:blushing: Hade du däremot lyckats justera lasern o hålla glaset fritt på PCM8 skulle du kunna försörja dig på detta då tydligen ingen lyckats med det konststycket, iaf om man läser här på forumet.:)

Hade jag haft manualen framför mig hade jag nog inte behövt fråga men tack för tipsen.
Ingen som vet var man hittar den som PDF?

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.