har köpt en basso 16 gauge dyckertpistol, hur justerar man inslagsdjupet på den? Ni får snart en recension om funktion
 
Finns det inge att justera på pistol så kanske trycket ut från kompressorn kan lösa det?
 
På min är det en justeringsratt.
 
Eller så slipar man av drivaren eller nosen.

Protte
 
prototypen skrev:
Eller så slipar man av drivaren eller nosen.

Protte
Fast det är ju dumt om man spikar med olika långa spik eller i olika hårda träslag:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.