Här kommer kanske en dum fråga men jag ska isolera med stenull i garaget. Men hur gör man runt elledningarna och dosorna? Ska man skära ut i stenullen så att det blir spår och utrymme för kablarna eller kan man bara trycka ihop isoleringen så det får plats? Helt enkelt hur gör man? Har försökt googla lite men hittar bara lite allmänt hur man gör och ingen info när det är lite "krångligt"
Likaså ska man få plasten helt tätt runt eldosorna?