Håller på och installerar en sprillans ny ASKO diskmaskin,
det enda problemet jag stött på är att Inloppsslangens anslutningsdiameter är större än den jag har på blandaren,
med andra ord så får jag inte på slangen,!!! finns det adapter eller måste jag köpa ny slang?
eller kan jag ta slangen från gamla diskmaskinen?

znudlpgcqrlcbw


Med vänlig hälsning KenZo
 
Svarar på min egna fråga,

Man fick med en adapter, så case closed :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.