Hallå
Ska ta bort gammalt gnekande golv ner till bjälkarna och behöver höja upp igen till ungefär den nivån, vilket är 4-5cm.
Vanligt golvspån bygger ju bara 2,2cm.. finns det något smartare sätt än att lägga dubbla golvspån?
 
Klyv en golvspånskiva i remsor som du skruvlimmar fast på reglarna.
 
useless useless skrev:
Klyv en golvspånskiva i remsor som du skruvlimmar fast på reglarna.
Aa helt klart ett alternativ!
 
Karrock
Läkt 25*50 på reglarna?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.