2 275 läst ·
31 svar
2k läst
31 svar
Hur hittar jag elcentral till övervåningen?
Då behöver elektrikern bara dra en stigare dit och sedan dra all el till övervåningen dit och slippa dra allt så långt. Men nej, vinden är inget praktiskt ställe. Då är bo delarna bättre att gömma en central på.K kollebolle skrev:
Haha, så enkelt alltså. Finna ju ett trefasuttag och verkstad så det är möjligt att han var mycket där nere. Sista frågan som bara jag kan svara på då. Varför har jag inte den inkopplad istället för den trådlösa tråkklockan som jag har nu? Mycket coolare att ha en som har en egen säkring (antar att de är den som är ringledning)Ohchips skrev:
Korrekt. Det kan inte vi svara på 👍🙂K kollebolle skrev:Haha, så enkelt alltså. Finna ju ett trefasuttag och verkstad så det är möjligt att han var mycket där nere. Sista frågan som bara jag kan svara på då. Varför har jag inte den inkopplad istället för den trådlösa tråkklockan som jag har nu? Mycket coolare att ha en som har en egen säkring (antar att de är den som är ringledning)
Men en tanke kan vara att man blev gammal och inte spenderade så mycket tid där längre, utan kanske i soffan och då var en bärbar trådlös klocka bättre, så man kunde ha den nära? 🙂
Moderator
· Stockholm
· 56 239 inlägg
Men de rum som finns listade på schemat, ex. 3 olika sovrum? Är alla dessa på bottenvåningen, inget på övervåningen?