S Skalman skrev:
Bara ringa "Elverket", i mitt fall Vattenfall å be dem låna ut kabelsökaren?
Hmmm??
Nä, men någon lokal elfirma bör också ha det, men då vill dom nog köra den också.

S
Inte i närheten där jag bor. Kollat alla redan, inkl röris å elfirmor å nåra andra.
Skall göra ett nytt försök med en vanlig billig orienterarkompass.
Håll tummarna.

S Skalman skrev:
Inte i närheten där jag bor. Kollat alla redan, inkl röris å elfirmor å nåra andra.
Skall göra ett nytt försök med en vanlig billig orienterarkompass.
Håll tummarna.
Grävfirma då?

S
Grävfirma? Har du läst alla inlägg? Hur skall de få in en grävmaskin genom källardörren å vad skall de göra sedan?
Att bila upp själv är inget som helst problem med min "Hilti", problemet är att jag vill inte bila upp mer än nödvändigt. Å helst inte träffa gjutjärnsröret med Hiltin. Då kan jag riskera att spräcka det.

S Skalman skrev:
Grävfirma? Har du läst alla inlägg? Hur skall de få in en grävmaskin genom källardörren å vad skall de göra sedan?
Att bila upp själv är inget som helst problem med min "Hilti", problemet är att jag vill inte bila upp mer än nödvändigt. Å helst inte träffa gjutjärnsröret med Hiltin. Då kan jag riskera att spräcka det.
Haha nej, jag menade att någon grävfirma kanske har utrustning för kabelutsättning när ingen elfirma hade det :D

S
Oj, förlåt, tänkte inte de banorna.;)
Har en grävmaskin tvärs över åkern med de har inget sådant.

• Gilla
ViktorHg
  • Laddar…
Jag hade lite samma problem. Min plan var att hyra en Bosch D-Tect 150 för den ska kunna visa vad som är under. Nu behövde jag inte det. Men kan vara värt att prova.

S
Tack!
Skall kontakta en firma som hyr ut verktyg å se om de har en sån. Verkar lovande.
Tack igen.

Hur gick det? Hur gjorde du?

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.