Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Usch vad tråkigt. Jag såg framför mig hur någon suttit med stållinjar, gravyrspetsar och lupp.
Men då får jag hitta på någon egen lösning för att göra fina texter i trä
Men då får jag hitta på någon egen lösning för att göra fina texter i trä
Jag tycker det ser ut som de är upphöjda, särskilt cykeln, men jag kan ha fel, kanske en synvilla.jixxer skrev:
Kan vi inte få ett foto i en annan vinkel? Eller än bättre ett svar på gåtan positiv eller negativ text?
Lägg märke till att bokstäver, cykelhjul är ljusa i underkant och mörka i övre kant, ljuset faller på underifrån.
Redigerat av moderator:
Nja nog tror jag du ser fel när jag ser på det ser jag det som nerfällt o att skuggorna bekräftar det för skulle dom varit upphöjda skulle skuggorna vid samma ljus varit i nederkant utanför texten men jag har haft fel förut
Jo du har en poäng men det blir fortfarande fel för då borde skuggan varit utanför bokstäverna på ovansidan. Sen ser jag det som att det är taget utomhus och att det är solen som gör skuggorna för om du ser på förslutningen till champagnekorken som ligger i nederkant blir skuggan för lång för att det skulle bli av blixten då borde den varit direkt under eller lite ovanför.
Jo det är sant, skuggorna är lite skumma. Får inte riktigt koll på skuggorna på trätrallen heller, stämmer inte med kapsylen, som jag inte heller tycker ger en korrekt skuggbild. Blir väl att invänta svar från TS.
Bortsett från skuggorna, när jag sitter och tittar på texten så är den ömsom positiv och ömsom negativ. Samma synvilla som den där trappan som vänder.
Bortsett från skuggorna, när jag sitter och tittar på texten så är den ömsom positiv och ömsom negativ. Samma synvilla som den där trappan som vänder.
Redigerat av moderator:
Tror de ligger på ett bord som är vitmålat o trallen är brun därför de blir knasigt me skuggorna. Sen de som talar för laser eller blästrat är att man ser ojämnheter av att ådringen i trät är olika hårda. Men vi får vänta på chrissofsweden så lär nog upphöjd eller inte få sitt svar
Klicka här för att svara