Håller på att renovera ett hus, för första gången...
Har tittat på köksfläktar, och det finns en på Onoff i rostfritt, ej för inbyggnad.
Men röret som går uppåt räcker inte ända upp till taket, är det meningen att man ska skarva på det, eller hur brukar man göra?
Är väl svårt att få tag på samma rostfria plåt, kan ju aldrig bli snyggt....
Tacksam för snabba svar!
