Therese Viklund #1 Medlem · 20 inlägg 16 jul 2024 14:30 Therese Viklund Medlem 20 inlägg 16 jul 2024 14:30 #1 Vi bygger nytt trappräcke för första gången i vårt liv. Vad är det vi inte tänker på? Hur vi än kapar blir nedre delen för hög. Hur ska bit 1 kapas dvs den lilla biten och sen resterande botten på trappräcket? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi bygger nytt trappräcke för första gången i vårt liv. Vad är det vi inte tänker på? Hur vi än kapar blir nedre delen för hög. Hur ska bit 1 kapas dvs den lilla biten och sen resterande botten på trappräcket?
Fotografen #2 Hobbyelektriker · E · 15 368 inlägg 16 jul 2024 14:33 Fotografen Hobbyelektriker E 15 368 inlägg 16 jul 2024 14:33 #2 Du måste gera hörnet mitt i vinkeln, annars blir snitten olika långa. https://www.byggahus.se/forum/threads/kapa-hoern-pa-altandel-hjaelp-med-grader.117377/ Exempel:
Du måste gera hörnet mitt i vinkeln, annars blir snitten olika långa. https://www.byggahus.se/forum/threads/kapa-hoern-pa-altandel-hjaelp-med-grader.117377/ Exempel: