Dom ser ju bra ut tycker jag men det blir väldigt kallt på glasen under vintern.F fribygg skrev:
Plastfönster är en nödlösning anser jag. Om du är född för minst nittio år sen, inte har några arvingar som vill ta över huset och inte kan eller vill underhålla fönstren nått mer i ditt liv skulle det kunna vara ett alternativ om du ser dåligt eller inte alls bryr dej om hur fönstren ser ut.S Soren11 skrev:
Jag såg att min granne bytte till Isofönster PVC på insidan och Alu utanpå.F fribygg skrev:
Det är 20% billigare men hur mycket bättre är det
Lägger upp en bild jag tog hos grannen när det blev klart
Ser ut som helt vanliga trä/alu fönster men i själva verket är det PVC.
Min fråga är varför inte PVC varför Trä?


