I vårt hus är inte altandörren isolerad, gör jag något galet om jag isolerar den då jag upplever att det är kallt där? Halva är fönster, halva är plyfa.
 
Nej, det låter som en utmärkt idé att isolera om det saknas isolering.
Men man får alltid räkna med ett visst kallras från en hög glasruta. Att det är kallt kanske bara beror på det? Men att bättra på isolering är generellt sett bra.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.