Hej!
Har lågt tryck i värmesystemet tror jag. Villa med källare och 2 våningar. Luftat elementen på 2:a våning men det kommer inget vatten. Vet någon var jag fyller på vatten i värmesystemet?
Har lågt tryck i värmesystemet tror jag. Villa med källare och 2 våningar. Luftat elementen på 2:a våning men det kommer inget vatten. Vet någon var jag fyller på vatten i värmesystemet?
Klicka här för att svara





