Min tjejs lillebror ska dra vår el i huset vi ska bygga i höst. Han är anställd i ett stort företag.
Som jag förstått det ska ngt företag stå på pappren för att vi ska kunna få byggström. Ingen verkar vilja ta på sig detta om de inte ska dra strömmen i hela huset. Vad göra?
Han vill inte fråga sitt företag? Rädd för vad de ska tycka(är ganska grön). Hur gör ni andra som är elektriker när ni ska jobba i eget hus.