10 590 läst ·
19 svar
11k läst
19 svar
Hur funkar avlopp i hyreshus?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Håller med föregående talare, droppa detta eller dra ett skämt om att det flöt upp en kådis i toan. Vad är det värsta som kan hända ingen har ju dött. Det verkar ju dessutom som om det hände för länge sen så det är bara att glömma tycker jag.
Jag är medveten om att detta inte är något relationsforum och därför försöker jag hålla mig till den teoretiska biten om detta är en möjlig situation, så jag vill mer än gärna höra mer om sådant, även om det bara är en åsikt. Det här är trots allt det enda jag har i väg av bevis, och därefter kommer jag handla, så det är hela relationen som står på spel. Men för att svara på föregående talare: Jag accepterar inte att hon är otrogen. Det finns dessutom fler tecken under samma period. Exempelvis var det under samma veckor den enda gången under vårt då 4 år långa förhållande som hon gick och testade sig för sexuellt överförbara sjukdomar, och under en närliggande period betedde sig lite underligt med mobiltelefonen och när hon chattade på nätet.
Min poäng med de gröna ögonen, är att det säkert är både teoretiskt och praktiskt möjligt, och är därmed inte ett avgörande bevis. Men om du hade flera indikationer under samma tidsperiod så tror jag att du har dragit slutsatsen själv...
Lycka till i framtiden.
Lycka till i framtiden.
Jag skulle snarare misstänka en granne som bor ovan (eller bredvid) om dom finns.Salmiak skrev:
Man får ju sina avlopp översvämmade om det är stopp/halvstopp längre ner i avloppet och det spolas i en lägenhet ovanför. Det finns ingen möjlighet att spola underifrån och få vatten att gå en våning uppåt om man inte använder en pump, tycker jag. Jag är en amatör som orsakade översvämning hos grannar under mej, dock inga skador hos dom ovan.
Har hört att man kan omvandla en gammal toalett till en snålspolande genom att lägga en vattenfylld pet-flaska i vattenbehållaren. Kan man tänka sej att någon "smart" person har lagt en vattenfylld kondom i samma syfte? Den gick sönder och kom ut vid spolningen? Den kunde ha simmat där i behållaren i åratal tills den dök upp. Bygg ingen tråkig historia runt detta fynd som du inte har 100% säker förklaring för.
Har du tänkt tanken att din sambo misstänker dej för samma brott och det var därför hon testade sej?
gaia
Administrator
· Skåne
· 8 668 inlägg
OK, nu tror jag att Salmiak har fått svar på sin fråga och låser tråden.