Jag har satt upp spotlight men det fungerar inte som jag vill .Det lyser bara när strömbrytaren är påslagen . Det är svårt att läsa bruksanvisningen http://www2.malmbergs.com/docs/ba/9952040.pdf Jag har bara en Se bild
Såsom du har kopplat kan det inte fungera på annat sätt.T tibben skrev:
L på drivaren ska ha konstant fas och Switchdim kopplas till återfjädrande brytare.
Klicka här för att svara

