J johanlund77 #1 Medlem · 125 inlägg 18 aug 2025 04:52 johanlund77 Medlem 125 inlägg 18 aug 2025 04:52 #1 Jag har gjutit en plint och gjutit fast en gulslang i mitten för att fästa en 80 cm hög pollare på. Pollaren har 3 skruvhål i botten. Plinten lutar något och jag behöver kompensera detta så att pollaren inte lutar. Hur gör jag bäst detta?
Jag har gjutit en plint och gjutit fast en gulslang i mitten för att fästa en 80 cm hög pollare på. Pollaren har 3 skruvhål i botten. Plinten lutar något och jag behöver kompensera detta så att pollaren inte lutar. Hur gör jag bäst detta?
J Johan Lindell #2 Medlem · 92 inlägg 18 aug 2025 06:06 Johan Lindell Medlem 92 inlägg 18 aug 2025 06:06 #2 Shimmsa med brickor,grövre muttrar,en liten rörbit eller två. Bild?