Ska göra lite ändringar i badrummet som innebär att nytt tvättställ + kommod ska monteras tillsammans med ett spegelskåp. Just nu sitter lampan lite ovanför där spegelskåpet kommer sitta (har inte bestämt spegelskåp så det kan bli att de krockar).
Det jag undrar är hur jag flyttar kablarna från väggen till taket? Jag hade tänkt att man kanske drar kablarna till taket och gömmer de bakom en list men tar gärna emot andra tips!
Har ni dessutom tips på hur jag kan sätta upp tvättstället på egen hand eller om man borde anlita någon eller övriga tips så är jag tacksam!

• Badrum med vitt tvättställ under en lampa på en kaklad vägg, ventilation ovanför och öppnad dörr till höger.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vägg i badrum med kakelplattor, rund lampglob och exponerade kablar; frågor om att flytta kablar och installera tvättställ.
    Skapa konto
  • Kablage och lampfäste demonterade från badrumsvägg, synliga elkablar sticker ut från hål i vitt kakel.
    Skapa konto
Utan att röra ytskiktet och tätskiktet så har du två alternativ.

1:
Sätta förhöjningsram vid strömbrytaren och dra utanpåliggande kabel från strömbrytaren till nya stället.

2:
Sätta någon typ av kopplingsdosa över rörutloppet och dra utanpåliggande kabel till nya stället.

• Gilla
mrhuncho och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.