Ok.
Billigaste sättet att få ett någorlunda OK ytskikt på det där är väl att spackla och slipa skarvarna och sen på med en renoveringstapet.
 
Spärrfärg och sen någon väggfärg så har ni en yta som troligen funkar.
Vad ni gör mer beror på vad ni vill vill ha för resultat. Vill ni dölja saker så är det klassiska att svampmåla
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.