Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Skruva t.ex en snygg list i trä eller aluminium upp mot skåpens undersida så den klämmer fast glaset mot väggen.
Tänk bara på att lägga någonting som tar upp ojämnheter i väggen bakom glaset...
Tänk bara på att lägga någonting som tar upp ojämnheter i väggen bakom glaset...
För 2-3 år sen hade IKEA alu lister till detta. Nu har dom utgått. Idioti.
Ska till Hornbach närmaste dagar. Kanske hittar nåt lämpligt. Är orolig att smuts kommer att tränga bakom via skarvarna.
Vad tror du om att använda fönster tättningslister i silicon som dämpare/utjämnare mot vägg?
Ska till Hornbach närmaste dagar. Kanske hittar nåt lämpligt. Är orolig att smuts kommer att tränga bakom via skarvarna.
Vad tror du om att använda fönster tättningslister i silicon som dämpare/utjämnare mot vägg?
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Låter helt kanon kamilenski...
Nackdel att limma dem om man ångrar sig...
Många vill ha dem löstagbara så de kan ändra bakomvarande tapet, målning eller annat.
Hade en kund för några år sedan som skulle ha transparent glas och kunna byta saker efter årstiderna.
Typ blommor, blad, foto m.m...
Lite lustigt men i rätt hem kan det vara en häftig grej kanske.
Nackdel att limma dem om man ångrar sig...
Många vill ha dem löstagbara så de kan ändra bakomvarande tapet, målning eller annat.
Hade en kund för några år sedan som skulle ha transparent glas och kunna byta saker efter årstiderna.
Typ blommor, blad, foto m.m...
Lite lustigt men i rätt hem kan det vara en häftig grej kanske.
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Personligen tycker jag det stod ganska så i klartext att han tänker sätta tätningslister i silicon, men du verkar vara av en annan mening...haavard skrev:
kamilenski skrev:
Produkter som diskuteras: "tätningslister"
Tätningslist E-profil vit EPDM-gummi Tesa
För springor 1-3,5 mm
45 kr inkl moms
Läs mer
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Är det någon som kör med otrevlig ton så tycker jag ju det är du med inlägg likt detta ! q(;^haavard skrev:
Ingenstans anser jag att kamilenski har använt en otrevlig ton i denna tråden utan bara påpekat för dig att du borde läsa hela tråden så du visst vad du svarar på...
DET anser ju inte jag vara otrevligt iaf.