Jag ska bygga en ljudisolerad låda att sätta utanpå fläktenheten till vårt mekaniskt ventilerade golv för att dämpa suset lite.
Fläkten sitter monterad på betongvägg delvis under och delvis över jord.
Lådan tänkte jag bygga i MDF och isolera invändigt.
Hur fäster jag den på väggen på bästa sätt? Jag kan ju montera två krokar i betongväggen och två öglor i lådan men det kändes lite för simpelt
