Jag har samma propblem. "Flärparna" på ventilsätet har gått sönder precis som för dig och jag fattar inte hur man ska bete sig för att få loss det hela.
Lyckades du göra det själv? Minns du hur du gjorde?
Lyckades du göra det själv? Minns du hur du gjorde?
Klicka här för att svara
