Jag vill kunna öppna fönstret och göra rent emellan men förstår verkligen inte hur jag får upp det? Någon av er som vet?
 
  • Närbild på ett fönsterbeslag märkt ROTO GENEO på öppet fönster med fråga om hur man tar upp det.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hand som håller i ett öppet fönster visar låsmekanismen och fönstrets gångjärn.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Fönstermekanism och gångjärn nära öppet fönster som någon försöker öppna för rengöring.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad är det för fönster?
Alla normala 3 glas går ju inte att dela så vad har du för fönster?
3 glas?
1+2 glas?
Bild på insidan?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.