Hej, jag känner mig helt hopplös nu (vilket jag iof är med såna här saker). Jag ska byta ut en trasig spotlight i ett köksskåp, och måste då komma in ovanför nämnda spotlight.
Skruvade bort de sex skruvarna i luckan/panelen ovanför och förväntade mig att jag skulle kunna lyfta bort luckan lite lätt sådär, men den sitter som berget! Har bänt litegrann men det händer ingenting. Finns det några tricks? Den här hörnbiten sitter också stenhårt. Vad göra?
Tack!
/Tummenmittihanden
