Behöver rengöra filtret men jag ser då ingen låsring ... hur gör jag för att avlägsna filtret för rengöring?
Första gången jag gör det så hjälp tas tacksamt emot.
Första gången jag gör det så hjälp tas tacksamt emot.
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
svårt att se på bilden men det ska sitta en låsring där
Produkter som diskuteras: "polygrip"
Polygriptänger
Polygriptänger, även kända som vattentång, är mångsidiga handverktyg som ofta används inom VVS, mekanik och andra fält där man behöver greppa, hålla, vrida eller lossa olika föremål. De är kända för sin justerbara design, vilket gör
Läs mer
Lossa inte muttern, det är form av segersäkring där, syns lite otydligt, men till höger på bilden är det som en halvmåne. Kolla ordentligt på vänster sida om det inte är som små vingar med hål i, den kanske inte sitter i spåret ordentligt.
Drog upp bilden till max och du kanske har rätt, ser inte ut att sitta helt rätt utan att den dragit in lite till vänster.J jonaserik skrev:
Ska kolla om jag kommer åt att rätta till den så jag kommer åt låsringen om det är det som det sitter där.
Och för att lossa ringen måste du ha ett vertyg "" låsringstång """som ser ut så här och finns på Biltema och Jula. köp en som sats, så har du både för invändig och utvändig låsringJ jonaserik skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden