Vi har bott i vårat hus i 3 mån, och har fortfarande inte fått bort det gråa på golvet från fogningen så det ser
smutsigt ut vilket absolut inte känns kul när det är svart matt mosaik :'( :'(
finns det någon som har ett tips på hur man kan få bort det???vi har provar mirakeltrasor mm
mvh Maria