Vi har bott i vårat hus i 3 mån, och har fortfarande inte fått bort det gråa på golvet från fogningen så det ser
smutsigt ut vilket absolut inte känns kul när det är svart matt mosaik :'( :'(
finns det någon som har ett tips på hur man kan få bort det???vi har provar mirakeltrasor mm
mvh Maria
 
färgaffärerna eller kakelvaruhusen har speciellt medel att ta bort med. Kommer inte ihåg vad det heter, men fråga i affären.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.