Har en 11 år gammal atmos dc35sf. Vi har under flera år haft problem med fläkten (har inte gått igång förrän pannan varit uppe i ca 80 grader)och idag har den beslutat att helt lägga av 😪. Jag har scannat internet men inte lyckats hitta HUR jag eldar med självdrag, bara ATT det går. Är det möjligen någon här som vet hur man gör och har lust att dela med sig? Imorgon ringer jag rörmokaren, men just nu är det söndag och -5 grader...
TACK på förhand