378 läst ·
9 svar
378 läst
9 svar
Hur demonterar jag en billybokhylla med påbyggnad som går upp i taket?
Hej
Vi ska flytta och lyckas inte demontera vår påbyggda hylla som går hel vägen upp i taket ( vi kan alltså inte luta den för demontering). Och vi kan inte för vårt liv komma på hur vi gjorde när vi ställde den på plats.
Är det någon med ett bra tips ( vi inser att vi nog kommer behöva såga av överdelen, men vore skönt att slippa
Vi ska flytta och lyckas inte demontera vår påbyggda hylla som går hel vägen upp i taket ( vi kan alltså inte luta den för demontering). Och vi kan inte för vårt liv komma på hur vi gjorde när vi ställde den på plats.
Är det någon med ett bra tips ( vi inser att vi nog kommer behöva såga av överdelen, men vore skönt att slippa
Redigerat:
Man får gå igenom monteringsanvisningen och backa. Får ni loss den från väggen så kan det vara lättare att dra ut hela hyllan. Jag kommer inte ihåg exakt hur men vi har också liten marginal till taket och jag har både monterat, plockat bort och monterat igen.
Tack alla för alla råd och tips. Det blev sticksåg. Var väldigt svår att demontera baklänges då vi hade 1,5 cm att vifta på. Stänger trådenS Skogstroll72 skrev:Hej
Klicka här för att svara