tja har kollat på ett hus som ja ev ska köpa men det satt en gamal överförbränd panna och inga ack tankar där tyvärr men tänkte elda med ved i pjäsen.

men lite funderingar va är de för rökgas temp man inte ska gå över underlängre tid i muradskorsten

min corten skorsten som jag har idag har maxtemp 450g
 
funderar på en viadrus med 2 kubik tankar vet att dom har rätt hög avgastemp dom med
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.