tja har kollat på ett hus som ja ev ska köpa men det satt en gamal överförbränd panna och inga ack tankar där tyvärr men tänkte elda med ved i pjäsen.
men lite funderingar va är de för rökgas temp man inte ska gå över underlängre tid i muradskorsten
min corten skorsten som jag har idag har maxtemp 450g