Har haft en sprucken husmur där det har läckt in vatten. Nu har en murare fixat till det.
Men nu vill jag avfukta inomhus dör vattnet har trängt in. Rummet är 14 kvm stort.
Jag har en en byggfläkt.
Ska jag enbart sätta på luften på värmefläkten eller ska jag även ha värmen på?
 
Hur gick det? Hur löste du det och hur länge höll du på?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.