Har haft en sprucken husmur där det har läckt in vatten. Nu har en murare fixat till det.
Men nu vill jag avfukta inomhus dör vattnet har trängt in. Rummet är 14 kvm stort.
Jag har en en byggfläkt.
Ska jag enbart sätta på luften på värmefläkten eller ska jag även ha värmen på?