Frigolitplattorna längs grunden på mitt radhus börjar lossna. Jag har ingen aning hur man ska åtgärda det så jag frågar er.
Hur ska jag fästa dem igen?
När jag kikar igenom köpbesiktningen jag gjorde för ett par år sen ser jag denna anmärkning: ”Sockelbeklädnaden mot gaveln har sjunkit ner en bit, den hussockel är bitvis lös och har spruckit på något ställe.”
Har ni några förslag?
Hur ska jag fästa dem igen?
När jag kikar igenom köpbesiktningen jag gjorde för ett par år sen ser jag denna anmärkning: ”Sockelbeklädnaden mot gaveln har sjunkit ner en bit, den hussockel är bitvis lös och har spruckit på något ställe.”
Har ni några förslag?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara