Det är ju en o-ring som tätar. Och sitter de inte i botten så finns ju risken att o-ringen inte gör sitt jobb. Vatten kommer som sagt ut om det stiger över den icke täta glipan i golvbrunnen.N Nina Sol skrev:
Klicka här för att svara
Det är ju en o-ring som tätar. Och sitter de inte i botten så finns ju risken att o-ringen inte gör sitt jobb. Vatten kommer som sagt ut om det stiger över den icke täta glipan i golvbrunnen.N Nina Sol skrev: