Började få dåligt med varmvatten så tog isär blandaren och rengjorde filtren till vänster på patronen, de var igensatta.
När jag nu ska återmontera så får jag inte i patronen tillräckligt långt för att kunna låsa den med låsblecket.
Enda sättet att få ihop det var plocka bort de tre grönmarkerade detaljerna. Upplever nu att det är kort spann mellan kallt och väldigt varmt vatten.
Hittar ingen sprängskiss på hur dessa tre detaljer ska sitta ihop. De hade ramlat dän när jag tog ur patronen.
Någon som har koll på hur detta ska sitta ihop på korrekt sätt?