Ska lägga golvvärme och undrar hur jag ska använda mina vänd-/spårskivor på bästa sätt för att de ska räcka.
En vändskiva (LK Systems) har tre spår parallellt med långsidan men i det ena hamnar den vändande slangen så det är två kvar för matning. På ett ställe har jag 5st matningar så jag behöver alltså ytterligare tre.Hur gör jag?
Spåren har en "perforering" i mitten där jag antar att man ska dela dem. Då kan man få 2,5 spår om man delar vändskivan i det spåret. Fungerar det?
Knepigt att förklara men någon som gjort detta kanske förstår vad jag menar
