Z
Någon som har byggt eller har varit inne i en Villa Johanna (fyra)? Hur upplever ni huset, planlösningen mm? Blir det trångt för två vuxna och 2 ev 3 barn?
 
Redigerat av moderator:
Vi hade kontakt med Anders på Sjödalshus i Göteborg o jag kände stort förtroende för honom. Tyvärr funkade inte bygge på den tomt vi var intresserade av pga detaljplan.

Huset är inte helt omöjligt att anpassa ngt för den familj det byggs åt. Jättefina hus, det har varit ngt problem med takkonstruktion på ngt hus men det var inget som mörkades utan kunde förklaras. Om ni bara har två barn hade jag satsat på det större köket som i johanna två o även placering av klädvården som visas i johanna två. Den förändrigen var möjlig enligt Anders.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.