9 949 004 läst ·
46 609 svar
9949k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Påminner om den gamla utslitna:
-Vad heter du, lilla vän?
-Puttefnask. Putte efter pappa...
-Vad heter du, lilla vän?
-Puttefnask. Putte efter pappa...
Ett barn stammade något så fruktansvärt, och frågade pappa:
-V..v..vet d.d..ddu varf..för jjag st.s.st..stammar så mycket?
-Nej, mitt barn, det vet jag inte.
Han frågade mamma samma sak men fick samma svar.
-Oroa dig inte, gå ut och lek istället.
På vägen ut i trapphuset mötte han brevbäraren.
-Kan f..farb .bbror s..s..säga varf..för jag s..st..stamm.mar så mycket?
-H...hå...håll k..kä.ftt...ten unge! Ffö...försvinn!
-V..v..vet d.d..ddu varf..för jjag st.s.st..stammar så mycket?
-Nej, mitt barn, det vet jag inte.
Han frågade mamma samma sak men fick samma svar.
-Oroa dig inte, gå ut och lek istället.
På vägen ut i trapphuset mötte han brevbäraren.
-Kan f..farb .bbror s..s..säga varf..för jag s..st..stamm.mar så mycket?
-H...hå...håll k..kä.ftt...ten unge! Ffö...försvinn!
Liftade mycket när jag var i 20-års åldern, och min taktik var att fråga bilister när de stod och tankade. Funkade oftast väldigt bra. Själv trodde jag att det var pga mitt ärliga och trevliga utseende.
Men en kvinna höll kanske inte helt med, för när jag frågade henne, var första motfrågan om jag tänkte våldta henne. När jag lyckades övertala henne att jag inte skulle göra det, fick jag följa med, men då skulle jag köra. Hon tyckte att det var säkrare om jag behövde mina händer till att styra än att jag kunde använda dom fritt.
Men en kvinna höll kanske inte helt med, för när jag frågade henne, var första motfrågan om jag tänkte våldta henne. När jag lyckades övertala henne att jag inte skulle göra det, fick jag följa med, men då skulle jag köra. Hon tyckte att det var säkrare om jag behövde mina händer till att styra än att jag kunde använda dom fritt.
Men att du saknade körkort brydde hon sig inte om?harry73 skrev:
Liftade mycket när jag var i 20-års åldern, och min taktik var att fråga bilister när de stod och tankade. Funkade oftast väldigt bra. Själv trodde jag att det var pga mitt ärliga och trevliga utseende.