Carl_Elvis Carl_Elvis skrev:
Påminner om simhallen som fanns i Finspång, med bowling i källaren.
[bild]
Det syns lite sisådär på bilden, men jag glömmer aldrig minen på min amerikanske svåger då han ser skylten och utbrister: "-What the fuck!? BAD bowling?"
:D:D:D
Som frugan min som är från ett engelskspråkigt land var och badade jacuzzi i lokala simhallen, det stod med grön text "bad", oförskämt tyckte hon, senare röd text "bad slut"....vi garvade en stund....

• Gilla
50procent och 2 till
  • Laddar…
H hjalle74 skrev:
Som frugan min som är från ett engelskspråkigt land var och badade jacuzzi i lokala simhallen, det stod med grön text "bad", oförskämt tyckte hon, senare röd text "bad slut"....vi garvade en stund....
Satte hon sig vid det senare tillfället då? ;)

Skärmavbild av en textkonversation som skämtsamt diskuterar konsekvenser av att döda insekter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Kromo och 12 till
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
Satte hon sig vid det senare tillfället då? ;)
Tja, vi var redan i så jag fick ju berätta att det var dags för henne att gå därifrån....:)

• Gilla
elpaco
  • Laddar…
H hjalle74 skrev:
Skylt ovanför dörr med ikoner för "Bad" och "Café" i en simhall.
Skapa konto

Simhall i Skövde (tror jag det var).

Zoegas kaffeförpackningar "Mellanrost Västkust" och "Mellanrost Stockholm" i hylla.
Skapa konto

Det enda Zoegas har som är svagare än ”Stockholm” är ”Västkust” .. :thinking:

Redigerat:
harry73
fatsuG7 fatsuG7 skrev:
[bild]
Klippa och klistra kan jag också :)
El-On Musk
Person med fotomontage av Elon Musks huvud på en kropp som pekar mot en Elon-butik.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
ricebridge och 4 till
  • Laddar…
harry73
Egentligen var det någon annan
Man skämtsamt pekar på skylt med texten "ELON", försök att likna Elon Musk.
Skapa konto

Men han bär en elonmask :)

• Gilla
  • Haha
big mike och 15 till
  • Laddar…
5
TeroM TeroM skrev:
[media]
Humor :crysmile:(y)(y)(y)

• Haha
ricebridge
  • Laddar…
Mikael_L
Min tur att ta en fredagsfräckis (lite gammal, men jag hoppas inte alla hört den).

Det är mattelektion i skolan och fröken frågar lille Olle:
-Om jag tar en bössa och skjuter en av de tre gråsparvarna på fönsterblecket, hur många är då kvar?
Olle svarar, ganska raskt: -Ingen blir kvar, de överlevande blir rädda och flyger iväg!
-Nja, säger fröken, rätt svar är att det blir två kvar.
Men jag gillar hur du tänker!

En stund senare frågar lille Olle:
Fröken, om tre tanter äter glass, en biter på glassen, en suger på glassen och en slickar på glassen, vilken av dem är det som är gift?
Fröken, som blir ganska generad, svarar: -Det måste vara hon som suger på glassen!
Nja, säger lille Olle, rätt svar är hon som har vigselring. Men jag gillar hur du tänker...

• Gilla
  • Haha
hagv och 6 till
  • Laddar…
5
Mikael_L Mikael_L skrev:
Min tur att ta en fredagsfräckis (lite gammal, men jag hoppas inte alla hört den).

Det är mattelektion i skolan och fröken frågar lille Olle:
-Om jag tar en bössa och skjuter en av de tre gråsparvarna på fönsterblecket, hur många är då kvar?
Olle svarar, ganska raskt: -Ingen blir kvar, de överlevande blir rädda och flyger iväg!
-Nja, säger fröken, rätt svar är att det blir två kvar.
Men jag gillar hur du tänker!

En stund senare frågar lille Olle:
Fröken, om tre tanter äter glass, en biter på glassen, en suger på glassen och en slickar på glassen, vilken av dem är det som är gift?
Fröken, som blir ganska generad, svarar: -Det måste vara hon som suger på glassen!
Nja, säger lille Olle, rätt svar är hon som har vigselring. Men jag gillar hur du tänker...
Har hört den förut, men den är bra :rofl:(y)

Fyrruta tecknad serie där två fåglar diskuterar om en figur är en människa, baserat på om den tittar på sin telefon.
Skapa konto

• Gilla
Alfredo och 7 till
  • Laddar…
P

• Gilla
Donald-Duck och 3 till
  • Laddar…
Jag fick en bok i julklapp, "How to Overcome Procrastination". Jag vet inte varför jag fick den, men den verkar väldigt intressant. Så fort jag fått ihop min fåtölj och satt upp läslampan ska jag läsa den.

• Gilla
  • Haha
yonna och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.