Z
Cruzze Cruzze skrev:
Eller kanske ta Tvärbanan?
[bild]
Från ”på spåret i svt” vart är vi på väg

• Gilla
4774
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Allvarligt talat så tittade jag på en youtubevideo om det där
Länk, or it didn’t happen! 😂

• Gilla
dilemma
  • Laddar…
W WFD skrev:
[bild]
Varför inte alla på vänstra sidan.. kvack kvack

tommib
Alfredo Alfredo skrev:
Länk, or it didn’t happen! 😂

Här är ett exempel. Minns inte om det var just den videon jag tittade på eller om det var en instruktionstext med bilder men vitsen är att man viker in alla hörnen på ett ställe. Jag tyckte det var lite knepigt att fatta hur man skulle göra men när poletten trillade ner så funkar det toppen. Blir snygga prydliga rullar av lakanen.

• Gilla
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
tommib
j.f.s j.f.s skrev:
[bild]
Kinkshamea inte! Det har precis varit pridevecka.

Fågeln kanske gillar det.

• Haha
j.f.s
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
[media]
Här är ett exempel. Minns inte om det var just den videon jag tittade på eller om det var en instruktionstext med bilder men vitsen är att man viker in alla hörnen på ett ställe. Jag tyckte det var lite knepigt att fatta hur man skulle göra men när poletten trillade ner så funkar det toppen. Blir snygga prydliga rullar av lakanen.
För få X-kromosomer för att ens försöka förstå.

• Haha
dilemma och 1 till
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
[media]
1.32 för ett proffs att vika ETT lakan - har du kommit under 3 minuter än? 😄

Och för många Y för att bry mig och bara trycka ner skiten i lådan.

Korvgubbe
TeroM TeroM skrev:
Med Netflix algoritm skulle jag få rekommendationer på personer som jag vill hålla mig ifrån.
Förr i tiden behövdes det inga algoritmer eller appar för sådant. Då fick man det hemlevererat gratis. Telefonkatalogen tror jag visst att det kallades...

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
D dilemma skrev:
1.32 för ett proffs att vika ETT lakan - har du kommit under 3 minuter än? 😄
1.32mmm ihopklippt.. fick inte se när hon svor...

Mikael_L

• Älska
Alfredo
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
[media]
Vi har löst det genom att ha exakt två dra-på-lakan. Ett som används och ett i tvättstugan. När det är bäddning så åker det smutsiga ner i korgen och det rena förflyttas från torktumlaren.

Har funderat på en extra diskmaskin.

För fler vardagstips ring 071….

• Gilla
Dilato och 9 till
  • Laddar…
Utsättaren Utsättaren skrev:
Vi har löst det genom att ha exakt två dra-på-lakan. Ett som används och ett i tvättstugan. När det är bäddning så åker det smutsiga ner i korgen och det rena förflyttas från torktumlaren.

Har funderat på en extra diskmaskin.

För fler vardagstips ring 071….
Själv löser jag det genom att inte lägga så stor vikt vid hur lakanen ser ut när det ligger i garderoben.

Över till annat:
Textbild med humor om fru som sminkar sig direkt från sängen för att låsa upp telefonens ansiktsigenkänning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
Dortmunder DAB och 11 till
  • Laddar…
Ett plåster i korsform med text om ett möte i Alaska som en plåsterlösning, indikerande att kraftigare åtgärder behövs, tillsammans med en bild av en spruta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Dilato och 8 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
[media]
Funkade inte på drapålakan🤐

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.