9 508 573 läst ·
44 560 svar
9509k läst
44,6k svar
Humorhörnan ...
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 18 255 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 18 255 inlägg
Alfredo skrev:
Här är ett exempel. Minns inte om det var just den videon jag tittade på eller om det var en instruktionstext med bilder men vitsen är att man viker in alla hörnen på ett ställe. Jag tyckte det var lite knepigt att fatta hur man skulle göra men när poletten trillade ner så funkar det toppen. Blir snygga prydliga rullar av lakanen.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 915 inlägg
För få X-kromosomer för att ens försöka förstå.tommib skrev:
[media]
Här är ett exempel. Minns inte om det var just den videon jag tittade på eller om det var en instruktionstext med bilder men vitsen är att man viker in alla hörnen på ett ställe. Jag tyckte det var lite knepigt att fatta hur man skulle göra men när poletten trillade ner så funkar det toppen. Blir snygga prydliga rullar av lakanen.
1.32 för ett proffs att vika ETT lakan - har du kommit under 3 minuter än? 😄tommib skrev:
[media]
Korvgubbe
Medlem
· Östergötland
· 1 464 inlägg
Korvgubbe
Medlem
- Östergötland
- 1 464 inlägg
Vi har löst det genom att ha exakt två dra-på-lakan. Ett som används och ett i tvättstugan. När det är bäddning så åker det smutsiga ner i korgen och det rena förflyttas från torktumlaren.tommib skrev:
[media]
Har funderat på en extra diskmaskin.
För fler vardagstips ring 071….